Starmatteee

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Spruta

Av Matilda Dedu! - 5 december 2012 20:49

Hej, det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg men jag lever forfarande xD

Idag i skolan så tog alla tjejer i femman" livmoderhalscansersprutan "

Jag trodde att den inte skulle kännas alls så jag var inte så nervös men när jag tog den så spände det till lite i armen men inget mer

Michelle i klassen tog sprutan först i min grupp och när hon gick in till skolsöterskan så bblev hon jättenervös.

Hon sa att sjöterskan hade frågat henne vad hon önskade sig i julklapp och då hade hon varit så nervös att hon inte ens svarade på frågan så hon var riktigt nervös!!

Men sen när vi var klara  så satt vi ju kvar en stund för det ska man ju göra efteråt. Men iallafall så hade jag fått 2 ahlgrensbilar och så hade jag inte ätit upp min ena så tog hon upp den och hade den i munnen men hon rörde den inte med munnen.. som tur var!

Sen la hon tillbaka den på bordet men så sog jag att hon hade rört den med läpparna så jag sa att jag inte ville ha den så sa jag att hon kunde ta den men så sa hon:

- Nej, vill inte ha den

så hon hade hållt på med den för ingenting. Jag trodde att hon ville ha den eftersom hon höll på med den men nej nej

Det slutade med att hon tog den

MEN NU SÄGER JAG GOD NATT ALLA BLOGGARE OCH LÄSARE HÄR  

 
 
Ingen bild

Eva M

6 december 2012 19:34

Hej Matilda!
Klart du fixade att ta sprutan, trodde inget annat heller :)
Det är ju jättebra att ha ett skydd mot den sjukdomen!
Visst känns det lite att ta en spruta, men så värst ont gör de oftast inte, och det är ju bara en liten stund.

Ses i morgon!
Eva

Matilda Dedu!

7 december 2012 12:54

Nej det gjorde inte så ont men jag trodde det skulle kännas mindre ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Dedu! - 13 december 2014 13:13

Heeej! Jag har inte alls vart aktiv på den här bloggen då jag tycker att ALLA mina inlägg e sämst och jag har inte riktigt varit särskilt seriös på den här bloggen så jag har bestämt mig för att lägga ner den där bloggen o börja blogga på en helt ann...

Av Matilda Dedu! - 1 augusti 2014 19:36

Hello! My name is Spotify and I have a list YOU most listen to! IT'S THE BEST LIST EVER!!!! Hope you enjoy it //Spotify  Love u if you like it, if you not like it you can go and poop on yourself :DJust kidding ;) Goodbye!!! ...

Av Matilda Dedu! - 8 februari 2014 17:43

Hola! Idag e du ju deltävling 2! :) Jag är kanske lite tråkig men jag pall seriöst inte kriva om varje artist idag men jag kan iaf länka till artisterna på svt! :)   http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/   Och om ni har tråkigt och g...

Av Matilda Dedu! - 1 februari 2014 13:46

Tjooo! Melodifestival ikväll då!!! :D  Jah, jag ska blogga lite nu! Bara så du vet ;) Ikväll deltar dessa puddingar i Malmö ;)   YOHIO - "To the end" 80% tempo 80% budskap 100% show 80% udda Asså jag tycker att det borde va 1000% ud...

Av Matilda Dedu! - 9 november 2013 17:47

Tja! Jag ska  berätta liiiite om min helg NUUUU!! :D   FREDAG! Jag var med i en baskettävling med några tjejer från klassen, domaren kunde inte reglerna och lagen vi mötte kunde inte basket så vi förlorade såklart... På kvällen så hade min klas...

Presentation!! :D


Hej! Välkommen till min blogg som handlar om mitt liv och min vardag

Sök!! :D

Gästbok!! :D

Fråga mig!! :D

6 besvarade frågor

Kategorier!! :D

Kalender!! :D

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik!! :D

Tidigare!! :D

Senaste inläggen!! :D

Arkiv!! :D

RSS!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards