Starmatteee

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Melodifestivalen 2013 m.m

Av Matilda Dedu! - 1 februari 2013 20:24

Tjenare, idag hade jag tänkt att prata lite om MELODIFESTIVALEN 2013!!!!!!

I tisdags i skolan så fick vi veta vilka som är med i Melodifestivalen 2013 i första deltävlingen och dem är:


David Lindgren med "Skyline"

Cookies N Beans med "Burning Flags"

Jay-Jay Johanson med "Paris"

Mary N`diaye med "Gosa"

Eric Gadd med "Vi kommer aldrig att förlora"

YOHIO med "Heartbreak Hotel"

Anna Järvinen med "Porsiln"

Michael Feiner och Caisa med "We`re still kids"


Det är imorgon klockan 20:00 på 1:an    

Gå in här för att kolla själva! http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Dedu! - 13 december 2014 13:13

Heeej! Jag har inte alls vart aktiv på den här bloggen då jag tycker att ALLA mina inlägg e sämst och jag har inte riktigt varit särskilt seriös på den här bloggen så jag har bestämt mig för att lägga ner den där bloggen o börja blogga på en helt ann...

Av Matilda Dedu! - 1 augusti 2014 19:36

Hello! My name is Spotify and I have a list YOU most listen to! IT'S THE BEST LIST EVER!!!! Hope you enjoy it //Spotify  Love u if you like it, if you not like it you can go and poop on yourself :DJust kidding ;) Goodbye!!! ...

Av Matilda Dedu! - 8 februari 2014 17:43

Hola! Idag e du ju deltävling 2! :) Jag är kanske lite tråkig men jag pall seriöst inte kriva om varje artist idag men jag kan iaf länka till artisterna på svt! :)   http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/   Och om ni har tråkigt och g...

Av Matilda Dedu! - 1 februari 2014 13:46

Tjooo! Melodifestival ikväll då!!! :D  Jah, jag ska blogga lite nu! Bara så du vet ;) Ikväll deltar dessa puddingar i Malmö ;)   YOHIO - "To the end" 80% tempo 80% budskap 100% show 80% udda Asså jag tycker att det borde va 1000% ud...

Av Matilda Dedu! - 9 november 2013 17:47

Tja! Jag ska  berätta liiiite om min helg NUUUU!! :D   FREDAG! Jag var med i en baskettävling med några tjejer från klassen, domaren kunde inte reglerna och lagen vi mötte kunde inte basket så vi förlorade såklart... På kvällen så hade min klas...

Presentation!! :D


Hej! Välkommen till min blogg som handlar om mitt liv och min vardag

Sök!! :D

Gästbok!! :D

Fråga mig!! :D

6 besvarade frågor

Kategorier!! :D

Kalender!! :D

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik!! :D

Senaste inläggen!! :D

Arkiv!! :D

RSS!! :D


Skapa flashcards