Starmatteee

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Deltävling 2

Av Matilda Dedu! - 8 februari 2013 20:13

Hej, då var det fredag igen och jag tänkte berätta om nästa deltävling av... MELODIFESTIVALEN 2013!!!

David Lindgren med Skyline och YOHIO med Heartbreak Hotel var ju dem som gick vidare till finalen men vilka har möjlighet att komma till finalen imorgon då?


Anton Ewald med "Begging"

Felicia Olsson med "Make Me No 1"

Joacim Cans med "Annelie"

Swedish House Wives med "On Top Of The World"

Eric Segerstedt och Tone Damli med "Hello Goodbye"

Louise Hoffsten med "Only the Dead Fish Follow the Stream"                                                  

Rickard Wolff med "En Förlorad Sommar"

Sean Banan med "Copacabanana"


IMORGON KLOCKAN 20.00 PÅ 1:AN


Asså är det bara jag som tycker att Louise Hoffsten har en "lite" för lång titel ellor??

Om ni har sett Änglagård så är det Rickard Wolff som är Zac där (men i änglagård har han långt hår) Han har även gjort musiken i Lejon Kungen

Och som vanligt ska Sean Banan ha en låt om bananer!! Så ovanligt   

Om ni kolla in artiserna själv så gå in här ----> http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Dedu! - 13 december 2014 13:13

Heeej! Jag har inte alls vart aktiv på den här bloggen då jag tycker att ALLA mina inlägg e sämst och jag har inte riktigt varit särskilt seriös på den här bloggen så jag har bestämt mig för att lägga ner den där bloggen o börja blogga på en helt ann...

Av Matilda Dedu! - 1 augusti 2014 19:36

Hello! My name is Spotify and I have a list YOU most listen to! IT'S THE BEST LIST EVER!!!! Hope you enjoy it //Spotify  Love u if you like it, if you not like it you can go and poop on yourself :DJust kidding ;) Goodbye!!! ...

Av Matilda Dedu! - 8 februari 2014 17:43

Hola! Idag e du ju deltävling 2! :) Jag är kanske lite tråkig men jag pall seriöst inte kriva om varje artist idag men jag kan iaf länka till artisterna på svt! :)   http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/   Och om ni har tråkigt och g...

Av Matilda Dedu! - 1 februari 2014 13:46

Tjooo! Melodifestival ikväll då!!! :D  Jah, jag ska blogga lite nu! Bara så du vet ;) Ikväll deltar dessa puddingar i Malmö ;)   YOHIO - "To the end" 80% tempo 80% budskap 100% show 80% udda Asså jag tycker att det borde va 1000% ud...

Av Matilda Dedu! - 9 november 2013 17:47

Tja! Jag ska  berätta liiiite om min helg NUUUU!! :D   FREDAG! Jag var med i en baskettävling med några tjejer från klassen, domaren kunde inte reglerna och lagen vi mötte kunde inte basket så vi förlorade såklart... På kvällen så hade min klas...

Presentation!! :D


Hej! Välkommen till min blogg som handlar om mitt liv och min vardag

Sök!! :D

Gästbok!! :D

Fråga mig!! :D

6 besvarade frågor

Kategorier!! :D

Kalender!! :D

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik!! :D

Senaste inläggen!! :D

Arkiv!! :D

RSS!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards