Starmatteee

Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

Mello 2014! Deltävling 1

Av Matilda Dedu! - 1 februari 2014 13:46

Tjooo! Melodifestival ikväll då!!! :D 

Jah, jag ska blogga lite nu! Bara så du vet ;)

Ikväll deltar dessa puddingar i Malmö ;)

 

YOHIO - "To the end"

80% tempo

80% budskap

100% show

80% udda

Asså jag tycker att det borde va 1000% udda men jaja, han e bra iaf! :)

 


Mahan Moin - "Aleo" 

90% tempo

100% budskap

52% show

60% udda

Vrf 52? Vrf int typ 50 eller 55 eller 60..?

Jag har inte en aning om vem det här e men hon e kanske nice! ;)

 

Linus Svenning - "Bröder" 

50% tempo

100% budskap

10% show

80% udda

Jag tycker att det e borde va mer show, det e lixom show att se hans percingar och tatoos typ.. Han vet jag iaf vem det e, har sett honom och hört honom sjunga och han e så fkn grym!!!<3

 

Elisa Lindström - "Casanova"

90% tempo

50% budskap

95% show

50% udda

Jag vet inte vem det här e men jag vet att jag inte gillar hennes efternamn "Lindström".. gillar inte att där e Lind med (säger inte vrf!!!) :/

 

Alvaro Estrella - "Bedroom"

100% tempo

45% budskap

100% show

0% udda

Ursäkta mig men kan någon va 0% udda...? 

Eeeh...? Om du e trött kan du väl gå o lägga dig ist för att skriva en låt.. (det misstolkas)

Fast jag gillar efternamnet!! Chips e ju gott!! ;)

 

Ellen Benetiktsson - "Songbird" 

10% tempo

90% budskap

20% show

50% udda

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Jag vet lixom inte om hon e  bra eller inte.. :I

 

Sylvester Schlegel - "Bygnens son"

80% tempo

80% budskap

50% show

80% udda

Jag tycker att det borde va minst 100% udda men men..

Älskar hans frilla...NOT!! :O

 

Helena Paparizou - "Survivor"

50% tempo

100% budskap

80% show

45% udda

Förlåt men jag tycker ju inte att man ska ha en sån klänning om man ska ta foton som hela Sverige kan se eller...?

 

Okej! Då har jag gett kritik till alla som ska va med i deltävling 1 :) Förlåt om jag har gett dålg kritik till dem ni tycker e bäst men jag säger bara vad jag tycker :)

Byeeeeeee ses nästa vecka :D :* <3

 

www.svt.se/melodifestivalen/artister/

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Dedu! - 13 december 2014 13:13

Heeej! Jag har inte alls vart aktiv på den här bloggen då jag tycker att ALLA mina inlägg e sämst och jag har inte riktigt varit särskilt seriös på den här bloggen så jag har bestämt mig för att lägga ner den där bloggen o börja blogga på en helt ann...

Av Matilda Dedu! - 1 augusti 2014 19:36

Hello! My name is Spotify and I have a list YOU most listen to! IT'S THE BEST LIST EVER!!!! Hope you enjoy it //Spotify  Love u if you like it, if you not like it you can go and poop on yourself :DJust kidding ;) Goodbye!!! ...

Av Matilda Dedu! - 8 februari 2014 17:43

Hola! Idag e du ju deltävling 2! :) Jag är kanske lite tråkig men jag pall seriöst inte kriva om varje artist idag men jag kan iaf länka till artisterna på svt! :)   http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/   Och om ni har tråkigt och g...

Av Matilda Dedu! - 9 november 2013 17:47

Tja! Jag ska  berätta liiiite om min helg NUUUU!! :D   FREDAG! Jag var med i en baskettävling med några tjejer från klassen, domaren kunde inte reglerna och lagen vi mötte kunde inte basket så vi förlorade såklart... På kvällen så hade min klas...

Av Matilda Dedu! - 1 september 2013 18:27

     Visst blev det bra?? :)

Presentation!! :D


Hej! Välkommen till min blogg som handlar om mitt liv och min vardag

Sök!! :D

Gästbok!! :D

Fråga mig!! :D

6 besvarade frågor

Kategorier!! :D

Kalender!! :D

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik!! :D

Senaste inläggen!! :D

Arkiv!! :D

RSS!! :D


Skapa flashcards